عکس کده

ساخت وبلاگ

طراحی دکوراسیون دفتر کار خانگی کوچک و بزرگ مدرن

داشتن یک دفتر کار خانگی در بیشتر خانه های امروزی یک ضرورت است. داشتن فضایی به عنوان محیط کار در خانه صرفا به دلیل انجام کارهای شرکت و.. در منزل نیست بلکه در دنیای امروزی هر خانه دست کم یک کامپیوتر برای ملحق شدن به اعضای عصر ارتباطات در خود دارد پس همین خود لازمه داشتن فضایی برای کارهای جدا از فعالیت های منزل و خانوادگی می باشد.به دلیل وجود کامپیوتر امروزه بسیاری از افراد می توانند تمام یا بخشی از کار خود را در منزل و فقط از طریق اینترنت و پست الکترونیکی انجام دهند. جای دادن دستگاه کامپیوتر و ملزومات آن و گاه نمابر خود به یک دفتر کار کوچک نیاز دارد پس طراحی و دیزاین یک دکوراسیون شیک و مدرن و البته جمع و جور برای محل کار خانگی اینجا همیت می یابد.

دکوراسیون دفتر کار خانگی ، دکوراسیون دفتر کار کوچک ، دکوراسیون دفتر کار خانگی

یک دفتر کار خانگی باید ریزنکاتی را در طراحی دکوراسیون داخلی خود گنجانده باشد تا بتواند مکانی مناسب برای انجام کارهای مهم باشد. طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق کار خانگی نیاز به یک فضای بزرگ و ویژه ندارد بلکه در صورت نبود اتاق خالی و جداگانه ، گوشه از اتاق خواب هم می تواند دفتر کار خانگی شما باشد.

بهترین مدل میز و کابینت های چوبی در دکوراسیون دفتر کار خانگی:

میزهای مد روز چوبی و ام دی اف در مدل های متفاوتی طراحی و ساخته شده اند . انوع و اقسام میزهای کار در بازار موجود است و شما باید با توجه به ابعاد فضای در دسترس برای قرار دادن میز کار در گوشه ی اتاق میز کار مناسب را انتخاب کنید. از میزهایی که خیلی سبک و یا خیلی سنگین هستند تا حد ممکن خریداری نکنید چرا که در جابه جایی و یا حفظ تعادل این دسته از میزها کمی مشکل ساز هستند.میز خیلی کوچکی را به این دلیل که مثلاً در فرورفتگی دیوار جا می گیرد انتخاب نکنید بلکه اندازه های میز را با توجه به ابعاد وسایلی که باید روی آن چیده شود در نظر بگیرید، با اندازه گیری مانیتورتان شروع کنید، سپس به این اندازه ها جای لازم برای سایر وسایل و تحرک کافی خودتان را نیز بیفزایید.کابینت ها و قفسه های اطراف میزکارتان را با دقت و ظرافت انتخاب کنید. باید قبل از سفارش دکوراسیون دفتر کار به ابعاد و حجم لوازمی مورد نیازتان در محیط کار توجه کنید.

دکوراسیون دفتر کار خانگی ، دکوراسیون دفتر کار خانگی ، عکس دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار ، عکس دکوراسیون دفتر کار ، مدل دکوراسیون دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار ، مدل دکوراسیون دفتر کار ، دکوراسیون دفتر کار مدرن

دکوراسیون دفتر کار ، دکوراسیون دفتر کار مدرن ، طراحی دکوراسیون دفتر کار

  

نورپردازی مناسب در دکوراسیون دفتر کار خانگی :

نور معمولی یک اتاق اغلب روشنایی کافی برای فضای کار شما را تامین نخواهد کرد. از این رو بهتر است از یک چراغ مطالعه که نور آن قابل تنظیم است بهره بگیرید تا بتوانید نور را به صورت دلخواه بر روی نقطه مورد نظر تنظیم نمائید و در ضمن از بازتاب آن بر روی صفحه مانیتور پیشگیری کنید.

دکوراسیون دفتر کار ، طراحی دکوراسیون دفتر کار ، طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار

دکوراسیون دفتر کار ، طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار ، دکوراسیون دفتر کار در منزل

 تزیین و دیزاین دیوارهای دفتر کار خانگی:

 اگر شما از ان دسته افرادی هستید که به دیوارها و رنگ و لعاب محیط اطرافتان اهمیت می دهید پس باید برای ایجاد آرامش و حفظ تمرکز گزینه های مناسبی برای تکمیل دکوراسیون داخلی دفتر کار خانگی تان انتخاب کنید. برخی از روانشناسان طرح های راه راه را برای بخشی از این فضا توصیه می کنند و برخی دیگر نصب تابلوهای نقاشی و استیکرهای رنگی شاد را موثر می دانند.

دکوراسیون دفتر کار ، دکوراسیون دفتر کار در منزل ، مدل میز کار

دکوراسیون دفتر کار ، مدل میز کار ، جدیدترین مدلهای میز مدیریت

 دکوراسیون دفتر کار ، جدیدترین مدلهای میز مدیریت ، دکوراسیون دفتر کار

بهترین مدلهای میزکار و دکوراسیون دفتر کار خانگی + تصاویر

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 409 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 18:41

اعتراض دانشجو به نمره به رگ زدن ختم شد

دانشجویان معترض مقابل دفتر استادی که یک دانشجو در اعتراض به نمره خود در مقابل آن اقدام به رگ زنی کرده بود، تعدادی پلاکارد با مفاهیم اعتراضی الصاق کردند. که در نهایت این تجمع با حضور معاون آموزشی و رئیس دانشکده پایان یافت.

یکی از دانشجویان حاضر در این تجمع گفت: این دانشجو دو مرتبه این درس را با استاد مورد نظر انتخاب کرده و ترم اولی که با این استاد درس داشت، با من همکلاس بود. در آن ترم وی به دلیل نمره پایین از استاد خواسته بود که امکان رؤیت برگه امتحانی را برای وی فراهم کند، اما استاد از این مساله امتناع کرده بود. 

وی مدعی شد: این دانشجو به استاد گفته «نمره ام را از شما خواهم گرفت»؛ پس از این اتفاق به مدت دو ترم متوالی است که این دانشجو با نمره 3 نمی تواند این درس را پاس کند. ما نیز از وی خواسته بودیم که برگه امتحانی را به ما نشان دهد اما این استاد از ما خواست وارد اتاق نشویم و گفت: «چنانچه وارد اتاق شوید، نمره همه صفر خواهد شد». 

این دانشجو با بیان اینکه میانگین نمرات میان ترم ما حداقل پنج بود، مدعی شد: در طول سه ترم معدل کلاس یک مرتبه 5، یک مرتبه 4.5 و یک مرتبه نیز 8 بوده است. پس از یک مرتبه اعتراض که داشتیم این میانگین 10 شد. یعنی 90 درصد کلاس نتوانستند درس را بگذرانند و تنها سه دانشجو با نمره 18 قبول شدند. 

یکی دیگر از دانشجویان مدعی شد: این درس تنها با همین استاد ارایه می شود و این دانشجو مجبور بود تنها این درس را با این استاد پاس کند. مرتبه آخر از وی خواسته که برگه را نشان دهد و عنوان داشته «من مطئنم نمره 15 را کسب می کنم»، استاد گفت «نمره همانی است که در پرتال آمده است».

 این دانشجوی معترض در خصوص آخرین وضعیت دانشجویی که اقدام به رگ زنی کرده است، اضافه کرد: در حال حاضر این دانشجو در بیمارستان بستری است. 

وی با تاکید بر اینکه حرکت این دانشجو مبنی بر رگ زدن مشکل دارد، اظهار کرد: در عین حال باید به این نکته نیز توجه داشت که چه فشار روانی روی وی در سه ترم متوالی آمده است. 

وی با بیان اینکه قرار است با دکتر کافی، رئیس دانشگاه فردوسی، نیز صحبت کنیم، خاطرنشان کرد: با رییس دانشگاه نیز صحبت خواهیم کرد، چون اگر قرار بود ارزشیابی اساتید نتیجه ای داشته باشد،قاعدتا نباید 6 ترم این وضعیت جریان داشته باشد. 

عباس زاده، معاون آموزشی دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی با حضور در تجمع دانشجویان گفت: هر نوع اعتراضی به نمره روالی دارد؛ ابتدا دانشجو از طریق سیستم(پرتال) اعتراض خود را به استاد ارائه می کند، اگر دانشجو قانع نشد، می تواند اعتراض کتبی خود را به معاونت آموزشی دانشکده ارائه دهد. 

وی ادامه داد: در این زمینه اوراق با کلید سؤالات و محتوای تدریس اخذ شده و به مدیر گروه ارسال می شود، دو استاد که در آن زمینه از تبحر لازم برخوردارند، اوراق را بررسی خواهد کرد. 

عباس زاده اظهار کرد: این دانشجو این کار نکرده و به اتاق استاد مراجعه داشته و جرو بحثی کرده و وقتی من رسیدم مشاهده کردم که وی رگ خود را زده است. فکر می کنم این کار غیرمنطقی است. در دانشگاه پیش بینی لازم برای این کار شده است. 

وی در مورد پایین بودن میانگین نمرات کلاس این استاد گفت: اینگونه نیست و این ادعا صحت ندارد.

 دکتر جوان جعفری، رئیس دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی، نیز در پایان تجمع دانشجویان در مقابل کلاس این استاد، حضور یافت و بیانیه ای که دانشجویان پای آن را امضا کرده بودند، مشاهده کرد.

 وی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص ارزیابی خود از این حادثه عنوان کرد: من زمانی که این اتفاق رخ داد حضور داشتم کار انتقال این دانشجو به بیمارستان را انجام دادم. 

جوان جعفری ادامه داد: به هر حال این اعتراضی بوده و دانشجو هم حق اعتراض دارد و قابل بررسی خواهد بود. بر همین مبنا ادعاها و صحبت ها بررسی خواهد شد و طبق مقررات برخورد خواهد شد. البته برخوردی هم که از سوی دانشجو سر زده غیراستاندارد و غیرمتعارف بوده است.

 رئیس دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلاتی مانند مشکل این دانشجو، مدیر گروه و معاون آموزشی دانشکده نیز حضور دارند و سایر نهادهای آموزشی دانشگاه نیز هستند که کارشان رسیدگی به مشکلات احتمالی دانشجویان است. نیازی به چنین واکنشی نبود و موضوع این دانشجو و اعتراض دانشجویان در دست بررسی است. منتها هنوز چیزی مشخص نیست و فعلا نمی توان اظهار نظری در مورد کم و کیف قضیه و نتایج آن داشت. 

اعتراضات دانشجویی باید در زمان و طریق مناسب انجام گیرد 

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی نیز با اشاره به اعتراضات دانشجویان تاکید کرد: ما به دانشجو حق هرگونه اعتراض می دهیم اما باید اعتراض از زمان مناسب و طریق مناسب پیگیری شود. 

سیدهادی ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به حادثه مربوط به اعتراض یکی از دانشجویان رشته اقتصاد این دانشگاه که منجر به «رگ زدن» وی شده بود، عنوان کرد: دانشجویی روز دوشنبه به استاد مراجعه می کند. وی با این استاد درس «اقتصاد کلان دو» که درسی چهار واحدی است را گذرانده و نمره سه کسب کرده بود. 

وی ادامه داد: این دانشجو به استاد می گوید «باید به من نمره 10 بدهید». این درخواست در هیچ نظام آموزشی دنیا جایگاهی ندارد. در حقیقت درخواست این دانشجو این نبوده که برگه امتحانی وی مجدد تصحیح شود بلکه او خواسته بود نمره امتحانش 10 باشد. 

ابراهیمی با بیان اینکه استاد نیز به وی می گوید«من می توانم نمره تک را ترمیم کنم» گفت: اما دانشجو همچنان بر کسب نمره قبولی اصرار دارد و تهدید می کند که به خود آسیب خواهد زد. این استاد نیز زمانی که با این تهدید مواجه می شود، سراغ دیگر اساتید برای کمک گرفتن می رود. 

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی عنوان کرد: این دانشجو همان روز به بیمارستان فارابی منتقل و عصر همان روز مرخص شد و ما وی را به مرکز مشاوره دانشگاه نیز هدایت کرده ایم. 

وی در بخش دیگری از این گفت وگو در خصوص طریقه اعتراض به نمره دانشجویان تصریح کرد: اگر دانشجویی معترض باشد، باید به دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه مراجعه کند. پیش تر از این مواردی بوده که حتی برگه دانشجوی معترض را به اساتید دیگری برای تصحیح داده ایم. این مسائل قابل رسیدگی است. 

ابراهیمی عنوان کرد: معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با توجه به اینکه فرایندهای ارزشیابی اساتید الکترونیکی شده، آمار شفافی از وضعیت اساتید در اختیار دارد و اساتیدی که نمره کمی کسب کرده اند دانشگاه تنها یک ترم به آن ها فرصت می دهد و در این مورد با کسی تعارف ندارد. 

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی تاکید کرد: این اعتراضات جدای از بحث های احساسی قابل پاسخگویی است. 

وی در پاسخ به این سوال که «وضعیت این دانشجو چگونه خواهد بود» افزود: در این خصوص ضوابط آموزشی اجرا می شود چراکه این دانشجو سه ترم مشروط بوده و تنها شرط بازگشت وی به دانشگاه این است که با درخواست خود او این مساله(سه ترم مشروطی) در کمیسیون موارد خاص بررسی شود. 

ابراهیمی ابراز امیدواری کرد، این دانشجو از لحاظ روانی توجیه شود که کار اشتباهی انجام داده است. 

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی عنوان کرد: در حال حاضر در ایام امتحانات هستیم و طبیعتا باید اساتید دانشگاه از یک سو قانونمند و ضابطه مند با دانشجو برخورد کرده و احساسات را دخیل نکنند از سوی دیگر حق هرگونه اعتراض به دانشجویان می دهیم که آن را در زمان مناسب و از طریق مناسب پیگیری کنند.

 وی اضافه کرد: ما نیز در دفتر روابط عمومی و ریاست دانشگاه آمادگی پاسخگویی به هرگونه شکایت کتبی و شفاهی دانشجویان را داریم.

ماجرای رگ زدن دانشجوی دانشگاه فردوسی مقابل چشم استاد

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 361 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 18:41

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش  اظهار داشت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور (شامل 18دستگاه) امشب چهارشنبه 30 ام دی ماه پایان می پذیرد.

وی افزود: تا ساعت 8 صبح امروز 78 هزار و 489 نفرنسبت به ثبت نام خود اقدام کرده اند.

توکلی در پایان گفت: توصیه می شود داوطلبان متقاضی برای شرکت در آزمون مذکور در این مهلت باقی مانده به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه های مربوط نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند می توانند در صورت لزوم ویرایش اطلاعات خود را انجام دهند.

آخرین فرصت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی 94

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 337 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 17:02

فرزاد مجیدی گفت: ما یک قهرمان ملی را از دست دادیم اما بعد از سه روز همه چیز را فراموش می کنند. بهتر است تا وقتی کسی زنده است به یادش باشیم.

 وی ادامه داد: برایم جالب است که تا عزیزی را از دست می دهیم دور هم جمع می شویم، زمانی که هادی نوروزی فوت شد همه بهترین نمایش ها را بازی کردند اما بعد از یک هفته همه چیز فراموش شد. رضا احدی دوران سختی را سپری کرد و کسی دورش نبود تا او را دلداری دهد اما الان در ورزشگاه شهید شیرودی جمع شدیم و بعد هم به خانه هایمان می رویم و همه چیز تمام می شود اما این داغ است که بر دل خانواده و عزیزان رضا احدی تا همیشه باقی می ماند.

حیدری: به نظر من احدی به حقش در مربیگری نرسید

خسرو حیدری گفت: مهمترین ویژگی مرحوم رضا احدی جنتلمنی او بود و همیشه سعی می کرد شخصیتش را حفظ کند. او دوست نداشت به هر قیمتی به هر جایگاهی برسد و به نظر من مرحوم احدی به حقش در مربیگری نرسید، چرا که دانش فنی بالایی داشت. البته در بحث بازیکنی، اولین لژیونری بود که به آلمان رفت. من افتخار شاگردی مرحوم احدی را دارم و باور نمی کنم که او از بین ما رفته و دیگر زنده نیست.

 بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: تمام فوتبالیست ها باید به این موضوع فکر کنند که روزی بازنشسته می شوند و به توجه نیاز دارند، بهتر است برنامه هایی اجرا شود تا پیشکسوتان هرازچندگاهی در مراسم جشنی حضور پیدا کرده و دور هم جمع شوند، نه اینکه در مراسم ختم همدیگر را ببینند. به هر حال، خیلی از آنها برای تیم ملی هم زحمت کشیده اند و در خوشحالی مردم سهیم بودند.

رضا احدی پیشکوست استقلال به خاک سپرده شد ، قطعه نام آوران بهشت زهرا ، مراسم تشییع پیکر رضا احدی

طاهری:همه در غم احدی عزادار شدیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس، در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی گفت: جا دارد به همه جامعه فوتبال تسلیت عرض کنم ما همه در این غم عزادار شدیم بنده ارتباط زیادی با این مرحوم نداشتم اما دورادور وی را می شناختم.
علی اکبر طاهری همچنین درباره شرایط تیم پرسپولیس گفت: روز گذشته با دروازه بان ازبکستانی و همچنین علی محسن زاده دروازه بان دوم تیم نفت تهران قرارداد امضا کردیم.
وی در خصوص انتقال بیرانوند به پرسپولیس افزود:ما دوست داشتیم این دروازه بان ملی پوش را به خدمت بگیریم اما متاسفانه به علت بالا بودن مبلغ درخواستی موفق به این کار نشدیم.

نظری جویباری: فوتبال دینش را به احدی ادا نکرد

علی نظری جویباری گفت: وظیفه همه ما بود که در این مراسم حاضر باشیم. رضا احدی در اوج جوانی از بین ما رفت آن هم در حالیکه او از بهترین فوتبالیست ها بود اما کاری جز قرائت فاتحه و حضور در مراسم ختمش از دست ما برنمی آید.

 وی ادامه داد: احدی به هیچ عنوان قابل مقایسه با فوتبالیست های الان نبود. به نظر من او زود به دنیا آمد اما با این همه بازیکنان خوبی تحویل فوتبال ایران داد. رضا دینش را به فوتبال ادا کرد اما فوتبال نتوانست دینش را به او ادا کند.

رضا احدی درگذشت ، مراسم تشییع پیکر رضا احدی ، علی پروین

سخنرانی رحمتی در مراسم تشییع پیکر رضا احدی

مهدی رحمتی به نمایندگی بازیکنان استقلال در مورد رضا احدی به سخنرانی پرداخت. رحمتی در ابتدای صحبت های خود در جمع حاضرین گفت: در ابتدا از تمامی پیشکسوتان اجازه می خواهم که به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ استقلال درگذشت رضا احدی را تسلیت بگویم.

وی افزود: اینجا جای سخنرانی و صحبت کردن نیست فقط امیدوارم حضور این خیل عظیم مردم باعث تسلی خانواده رضا احدی باشد.

**کمیته مشوقین باشگاه استقلال با لباس های متحدالشکل که عکس رضا احدی روی این لباس ها نقش بسته بود پیکر رضا احدی را تشییع کردند.

اسدی: به وظیفه مان در قبال احدی عمل نکردیم

دبیر کل فدراسیون فو تبا ل گفت: به عنوان همبازی سابق "رضا احدی" به این مراسم آمده ام و نه به عنوان مسئول فدراسیون فو تبا لی، این که کسی را از دست بدهیم ناراحت کننده است. در این چند سال به او سر نزده ایم و شرمسار هستم. او قهرمان ملی ما بود و باید قدر او را می دانستیم.

وی ا ضافه کرد : احدی یکی از بازیکنان با اخلاق فو تبا ل بود. کار ما این است که پس از مردن کسی برای تشییعش بیاییم. ای کاش قبل از این که این اتفاقات رخ دهد قدر یکدیگر را بدانیم.

پیشکسوت استقلال رضا احدی در بهشت زهرا به خاک سپرده شد ، علی پروین ، پیروانی

کریمی: دعا کنید خدا روح احدی را شاد کند، مسائل شخصی را بگذارید برای بعد

علی کریمی هنگامی که با سؤال هواداران در مورد مسائل شخصی اش روبرو شد، گفت: موارد مربوط به مسائل شخصی می شود که هم اکنون جایش نیست در مورد آن صحبت کنیم. دعا کنید که خدا روح رضا احدی را شاد کند.

وی بعد از اینکه با استقبال ویژه ای از هواداران روبه رو شده بود، در واکنش به سؤال هواداران درباره اینکه چرا تیم های استقلال و پرسپولیس نتایج خوبی نمی گیرند، گفت: تیم های استقلال و پرسپولیس در این فصل نتایج خوبی کسب کرده اند و امیدوارم آنها بتوانند دل تمامی هواداران را شاد کنند.

با مرگ رضا احدی جامعه فوتبال داغدار شد ، پیروانی ، فرزاد مجیدی

درخشان : احدی جزو مظلوم های فوتبال بود

حمید درخشان در جمع خبرنگاران با ابراز تاسف به دلیل درگذشت رضا احدی گفت: پیشکسوت خوب و با اخلاقی را از دست دادیم به خانواده او تسلیت می گویم و امیدوارم روحش شاد باشد. مرحوم احدی جزو مظلوم های فوتبال ما بود هم در زمان بازیگری وهم در مربیگری متاسفانه ما تا قبل از اینکه داشته هایمان را از دست بدهیم قدر آنها رانمی دانیم. ما در فوتبال باید از نیروهای زحمتکش و با تجربه استفاده کنیم چرا که اینها سرمایه های فوتبال ما هستند. من به باشگاه استقلال هم بابت این غم بزرگ تسلیت عرض می کنم. متاسفانه مسئولان ما کم لطفی می کنند و کسانی را که با وجودشان برای ورزش زحمت کشیده اند زود فراموش می کنند.

درخشان درباره خاطره خود با مرحوم احدی افزود: من با وی همبازی بودم و دوران خوبی داشتیم بهترین خاطره بنده از ایشان به مسابقات آسیایی سال 19982 بر می گردد که در بازی مقابل کره یک پاس گل زیبا به بنده داد.

جا دارد در انتها هم در گذشت این پیشکسوت با اخلاق و فوتبالیست با کیفیت گذشته را به خانواده اش و به جامعه ورزش تسلیت بگویم. پیکر رضا احدی در قطعه نام آوران بهشت زهرا و در کنار ناصر حجازی به خاک سپرده شد.
پیکر رضا احدی در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد ، فرزاد مجیدی ، خسرو حیدری
رضا احدی پیشکسوت فوتبال درگذشت ، خسرو حیدری ، مهدی رحمتی

 دانلود مراسم تشییع پیکر رضا احدی

  دانلود آهنگ قلاش ، مهدی رحمتی ، رضا احدی

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 462 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 17:02

پایگاه خبری شبکه العالم گزارش داد: "ضاحی خلفان" ادعا کرد که "باراک اوباما" اصالتاً شیعه است، و اسرائیل به اوباما برای تصدی ریاست جمهوری آمریکا کمک کرده است تا در مقابل ایران بایستد !!

خلفان در توییتر خود نوشت: صهیونیست ها فردی را که اصالت شیعی و نژاد کنیایی دارد، روی کارآورده اند تا خطرات ایران را از خود دور کنند.

مقام اماراتی ، اوباما شیعه است ، مذهب اوباما

ادعای مقام اماراتی در مورد دین اوباما

ادعاهای عجیب خلفان در مورد شیعه بودن اوباما

خلفان در ادامه ادعاهای عجیب خود اظهار داشت: شاید حسن روحانی رئیس جمهور ایران از اوباما برای سفر به تهران دعوت کند و انتظار می رود که اوباما به قم و مشهد سفر کند، و از حسینیه های بزرگ ایران دیدن کند.

کاربران تویتر سخنان خلفان را به تمسخر گرفتند و یکی از این کاربران به نام زیاد نوشت: از پرستار ضاحی خلفان خواهش می کنیم که داروهای بیماری روانی وی را سر وقت به وی بدهد!

کاربری دیگر به نام حزام نوشت: هر رئیس جمهوری در آمریکا بدون در نظر گرفتن اصالتش می تواند با ایران دشمنی کند .

سیف العراقی نیز اظهار داشت: اوباما چگونه شیعه است، در حالی که پدرش بی دین بود.

حسن عبادی هم تأکید کرد: خلفان ! تو باید در بیمارستان روانی بستری شوی. به خدا قسم تو از لغو تحریم های ایران عصبانی هستی.

محمد المعشنی نوشت: برخی از مردم مصر می گویند که اوباما اخوان المسلمینی است و تو هم می گویی که شیعه است .. پس حرف چه کسی را باور کنیم؟!

هادی العیثان هم نوشت: پُرحرفی باعث کم عقلی می شود.

اوباما ، مذهب باراک اوباما چیست؟

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 557 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 17:02

سامان گوران متولد 1364 است و در رشته بازیگری تئاتر تحصیل کرده ، او تیپ شخصیت ها و چهره های سرشناس و معروف را تقلید می کند. او که بازیگر طنز موفقی هم هست با انتشار تصویری از خودش در فضای مجازی از پایان خدمت سربازی اش خبر داد.

گوران در این باره در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: آخرین روز خدمتم رو به همه شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

شروع خدمت ٨٨/٧/١٨ پایان خدمت ٩٤/١٠/٢٨

آخرین عکس سلفی با لباس سربازی ،

 منو خورشید ، همین الان یهویی


سامان گوران ، برنامه های طنز ، فضای مجازی

سامان گوران در سربازی

آخرین سلفی سامان گوران با لباس سربازی

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 659 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 15:55

جزئیات آدم ربایی در بم و عملیات نجات گروگان 8 ساله در زاهدان

کودک 8 ساله به دلیل نامشخصی در راه مدرسه توسط دونفر ناشناس ربوده شده بود . آدم ربایی در بم و نجات گروگان در زاهدان رخ داد.

داستان یک آدم ربایی در بم و رهایی گروگان 8 ساله در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان درباره جزئیات عملیات رهایی گروگان 8 ساله در مخفیگاه آدم ربایان گفت: در پی دریافت نیابت قضائی از شهرستان "بم" در خصوص آدم ربایی کودک 8ساله ای که به دلیل نامعلومی در راه مدرسه از سوی دو مردنقابدار ربوده شده بود، کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی برای رد زنی آدم ربایان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی افزود: بررسی های پلیسی کارآگاهان استان بم نشان می داد بعد از ربودن کودک 8 ساله ربایندگان کودک را به زاهدان منتقل کرده و از از مخفیگاه خود با خانواده کودک تماس گرفته اند. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان اداره پلیس آگاهی زادهدان با همکاری دستگاه قضایی استان تلاش برای شناسایی مخفیگاه متهمان و رهایی کودک 8 ساله از چنگ آدم ربایان خشن را در دستور کار خود قرار دهند .

آدم ربایی و گروگانکیری ، عملیات نجات گروگان ، گروگانگیری

جزئیات عملیات پلیس در یک آدم ربایی در بم  و گروگانکیری در زاهدان

سرهنگ ملا شاهی در ادامه با اشاره به اینکه کودک ربایان در تماس با خانواده کودک ربوده شده ادعا کرده بودند در صورت عملی نشدن خواسته هایشان ودک 8 ساله را به قتل می رسانند لذا نجات جان کودک ربوده شده در اولویت تیم رهایی از گروگان پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی سر انجام موفق شدند رد دو سارق سابقه دار را که بارها به دلیل عضویت در باندهای تبهکاری شناسایی و دستگیر شده بودند، در جریان نقشه کودک ربایی شناسایی کنند. با کنترل رفتار هر دو متهم کارآگاهان موفق شدند با گشت 48 ساعت از زمان وقوع کودک ربایی محل اختفای متهمان و گروگان را در زاهدان شناسایی کنند . با شناسایی مخفیگاه متهمان و در یک عملیات ویژه پلیسی هر دو متهم دستگیر و برای بازجویی های فنی و تخصصی به اداره پلیس آگاهی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: متهمان در بازجویی های اولیه با انکار دخالت در احرای تقشه کودک ربایی ادعا کردند بی گناه هستند اما با شناسایی کودک ربوده شده در داخل یکی از اتاق های محل اختفای متهمان آنها لب به اعتراف گشوده و به اجرای نقشه کودک ربایی کودک 8 ساله در شهرستان بم و انتقال وی به زاهدان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در رابطه با علت و انگیزه وقوع جرم ادامه دارد، افزود: کودک ربوده شده پس از آزادی از چنگال آدم ربایان به خانواده اش تحویل داده شد.

جزئیات آدم ربایی کودک 8 ساله در بم

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 342 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 15:55

برای کسانی که مدتها تلاش کرده اند تا با گرفتن رژیم های سخت به تناسب اندام رسیده و لاغر شوند شاید این خبر خوبی باشد که بدون انجام کارهای طاقت فرسا بتوانند وزن خود را کاهش دهند. باید بدانید تا اندکی تغییر در برنامه غذایی روزانه خود میتوانید از شر چربی های لعنتی نجات پیدا کنید.بدون اینکه گرسنگی بکشید .

در این مطلب با ما همراه شوید تا به شما بگوییم چگونه بدون رژیم لاغر شوید.

توصیه اول: کاهش کالری

 برای کاهش وزن شما به کاهش کالری دریافتی از مواد غذایی نیاز دارید. وقتی کالری دریافتی را کاهش دهید در شرایطی که بدن نیاز به مصرف انرژی داشته باشد اما نتواند این نیاز را از کالری دریافت شده از مواد غذایی تأمین کند، سراغ ذخایر بدن می رود.

برای این کار شما باید به مرور از طریق مواد غذایی که مصرف می کنید، 500 کالری کمتر دریافت کنید. مثلاً با کاهش حجم مواد غذایی، یا استفاده از بشقاب های کوچک، یا حتی می توانید قبل از وعده غذایی یک سیب میل کنید، با این کار 190 کالری کمتر دریافت می کنید. همچنین مصرف مواد غذایی فرآوری شده، فست فودها، سرخ کردنی ها و کلاً مواد غذایی که ارزش تغذیه ای ندارند مانند تنقلات و شیرینی را حذف کنید.

لاغر شدن بدون رژیم غذایی ، روش لاغری بدون رژیم ، لاغر شدن بدون رژیم

توصیه دوم: آب بنوشید

 آب بنوشید! خیلی ساده و پیش پا افتاده به نظر می رسد که برای کاهش وزن و یا کنترل وزن آب بنوشید، اما واقعاً یکی از گزینه های پیشنهادی و در دسترس برای اینکه بدون رژیم لاغر شوید، همان آب است. مصرف آب باعث افزایش متابولیسم بدن می شود و این به معنی کالری سوزی بیشتر است. سعی کنید حداقل روزانه 8 لیوان آب میل کنید، البته اگر وزن تان بالا است، می توانید قبل از هر وعده غذایی آب میل کنید چرا که نوشیدن 500 میلی لیتر آب قبل از هر 3 وعده غذایی باعث کاهش یک کیلو 300 گرم وزن در حدود 12 هفته می شود.

توصیه سوم: سالم غذا بخورید

 ما معتقدیم سالم غذا خوردن، یعنی پیروی از رژیم غذایی سالم بهتر از رژیم گرفتن های طاقت فرسا است. سعی کنید مصرف حبوبات را بالا ببرید و از مصرف مواد غذایی فرآوری شده خودداری کنید. تا می توانید میوه و سبزیجات تازه را در برنامه غذایی تان داشت باشید.

در انتخاب لبنیات، بدون چربی را انتخاب کنید و همچنین مصرف گوشت را محدود کنید. نکته مهم دیگر اینکه مصرف چربی را حذف کنید و بیشتر از چربی های سالم استفاده کنید، به نحوی که 30 درصد از کالری مصرفی شما را به خود اختصاص دهد. غذاهایی با چربی سالم را انتخاب و مواد غذایی با چربی اشباع بالا را محدود کنید، همچنین از مصرف غذاهای با چربی ترانس جلوگیری کنید. روغن گیاهان، آجیل و ماهی، سالم ترین منابع هستند.

توصیه چهارم:  کربوهیدرات پیچیده بخورید

 بسیاری از کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند، کربوهیدرات ها را محدود می کند، در حالی که کربوهیدرات یا همان قند، اولین گزینه برای تأمین انرژی بدن و حتی مغز است. به جای استفاده از کربوهیدرات ساده، از کربوهیدرات پیچیده استفاده کنید، چون نوع ساده شرایط افزایش وزن بیشتری دارد.

توصیه پنجم:ورزش کنید

 ورزش یکی از بهترین گزینه ها برای برخورداری از سلامت جسمی، طول عمر و داشتن وزن ایده آل است. لازم نیست به خودتان سخت بگیرید و فعالیت های ورزشی سنگینی انجام دهید، می توانید پیاده روی کنید، بدوید، طناب بزنید یا حتی برقصید! حتماً بعد از هر وعده غذایی 100 قدم یا 10 دقیقه پیاده روی به صورت قدم زدن در برنامه داشته باشید، می توانید اوقات فراغت تان را با فعالیت های ورزشی مورد علاقه مانند بسکتبال، شنا و یا هر فعالیت دیگری که دوست دارید پُر کنید.
اما اگر می خواهید بهتر و با هدف ورزش کنید، حداقل 150 دقیقه در طول هفته ورزش کنید، البته ما به شما پیشنهاد می کنیم، هم فعالیت هوازی داشته باشید، مانند دویدن و طناب زدن و هم تمرینات بدنسازی انجام دهید، به این صورت شما هم کالری بیشتری مصرف می کنید و هم اینکه تناسب اندام نیز خواهید داشت.

توصیه ششم: استرس را کاهش دهید

 استرس برای شما که به فکر کاهش چربی بدن هستید، خوب نیست! در واقع استرس می تواند متابولیسم را کاهش دهد. زمانی که بدن در شرایط استرسی است، غدد آدرنال مقدار زیادی هورمون استرس یا کورتیزول ترشح می کند، که باعث اختلال در ریتم طبیعی هورمون بدنی می شود و در نتیجه موجب کاهش توانایی بدن در سوختن چربی خواهد شد. استرس باعث چربی شکمی می شود.
مواد غذایی چربی سوز غذاهایی هستند که موجب کالری سوزی بیشتر می شوند و در نتیجه با چربی های ذخیره در بدن نیز مقابله می کنند. برخی از مواد غذایی نه تنها باعث افزایش متابولیسم بدن می شوند، بلکه هم انرژی زا هستند، هم باعث کاهش اشتها می شوند و هم چربی سوزی می کنند. پس می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها برای لاغر شدن بدون رژیم است. برخی از این مواد غذایی شامل: فلفل، ادویه، سیر، زنجبیل، چای سبز، گریپ فروت، سیب و مواد غذایی حاوی پروتئین هستند.

توصیه هشتم:خوب و زود بخوابید

محققان می گویند کاهش ساعت خواب در شبانه روز باعث افزایش اشتها می شود؛ علاوه بر این افرادی که در شبانه روز کمتر از 6 ساعت می خوابند، 50 درصد انسولین بیشتری تولید می کنند که همین انسولین یکی از عوامل اصلی ذخیره چربی ها است. پس توصیه می کنیم اگر می خواهید بدون رژیم لاغر شوید، خواب کافی داشته باشید. قبل از ساعت 11 بخوابید و سر ساعت مشخصی بیدار شوید.

شب ها از نوشیدن چای یا قهوه که باعث بی خوابی می شوند بپرهیزید. شام را حداقل یک ساعت و نیم قبل از خوابتان میل کنید و قبل از خواب به جای تماشای تلویزیون، فعالیت های آرامش بخش انجام دهید. یادتان نرود برای داشتن وزن مناسب، علاوه بر ورزش و تغذیه سالم باید بهداشت زندگی سالمی نیز داشته باشید. اولین نکته بهداشت زندگی سالم هم خواب خوب و مناسب است. 

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 309 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 15:55

سقوط پراید جایزه از داربست

این خودروی پراید که در زیر تصاویری از آن مشاهده می کنید در نکا بر روی داربست قرار داده شده بود که به دلیل برخورد یک کامیون با آن روی زمین واژگون شد.

چند وقتی بود که یک فروشگاه مواد غذایی در شهرستان نکا برای مشتریان خوش حساب خود جایزه ای را در نظر گرفت و آن را با مستقر کردن بر روی داربست فلزی مقابل مغازه و بالای محل رفت وآمد عابران پیاده، به بحث بسیاری از مردم و خبر برخی سایت ها و خبرگزاری ها تبدیل کرد.

برخورد یک کامیون که درحال حرکت رو به عقب بود با این داربست باعث شد تا این خودروی جایزه سقوط کند.

پراید ، پراید جایزه ، سقوط پراید
پراید ، سقوط پراید ، عکس جالب

سقوط پراید جایزه از روی داربست! + عکس

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 421 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 14:45

بعضی از جوکها و اس ام اس های خنده دار برای اینکه واقعی تر و خنده دار تر به نظر برسند از قول یک نفر تعریف می شوند که غضنفر و خنگول معروفترین آنهاست در ادامه چند اس ام اس جدید و خنده دار غضنفر را ملاحظه می کنید.

اس ام اس غضنفر ، اس ام اس غضنفر خنده دار ، پیامک غضنفر

به غضنفر می گن اگه دنیا رو بهت بدن چی کار می کنی می گه من فعلا می خوام درسمو ادامه بدم !!

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر باباش میمیره هفتش خیلی شلوغ می شه واسه چهلم بلیط می فروشه.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

به غضنفر میگن ترمز ABS چیه؟ میگه تو سرعت های زیاد و سر پیچ ها کار حضرت ابوالفضل رو می کنه!!!

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر آشغال میره تو چشماش سره ساعت 9 میشینه دم در .

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

پلیس به غضنفر: اینجا ماهی گیری قدغنه!!! غضنفر: ولی اینجا تابلو نزدین!!! پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین!!!!

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر میره کله پاچه فروشی، یارو بهش میگه: قربون چشم بگذارم؟ غضنفر میگه: نه آقا! حداقل صبر کن من برم قایم شم!

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر رفته بود زیارت امام رضا. بعد از زیارت دستش را برای احترام روی سینه اش گذاشت و عقب عقب آمد بیرون. یه دفعه دید که خورده به یه چیزی. نیگاه کرد، دید که یه تابلو است و روش نوشته: تبریز 5 کیلومتر!

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر داشته کباب درست می کرده می بینه یه گربه داره نگاه می کنه داد می زنه آی بلال شیر بلاله.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

یه غضنفر میاد تهران یه دونه پرشیا صفر می بینه میزنه شیشه هاشو خورد می کنه صاحبش می گه چرا این کارو کردی؟ مگه مرض داری؟ غضنفر می گه اه مال تو بود؟ فکر کردم مال شوکته.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر می ره هیئت راش نمی دن خودش می ره هیئت می زنه هیچکس رو راه نمی ده.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

یک بار یک غضنفر زنگ میزنه تاکسی تلفنی میگه اقا ماشین دارید. مردی که پشت تلفن بوده جواب میده بله. غضنفر میگه خوش به حالتون ما نداریم!

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر باباش میمیره میخواسته خاکش کنه جو میگیرتش باراندازش میکنه.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر رو برق 3 فاز می گیره پرت می کنه بلند می شه می گه: اگه مردین یه فاز یه فازبیاین جلو.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر می ره جبهه بعد از 2 روز برمی گرده. میگن چی شد اینقدر زود برگشتی؟ میگه: بابا اونجا به قصد کشت تفنگ بازی می کنن.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر واسه رفیقاش خالی می بنده می گه: من هر دو هفته یک بار می رم ژاپن. رفیقاش می گن اگه راست می گی اسم یکی از خیابوناش رو بگو؟ غضنفر یه خورده فکر می کنه بعد می گه: آهان خیابون شهید بروسلی.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر میره تو خیابون می بینه نوشته: سیو همان سیب است… میگه: دروغ میگن پدر سگا ! خودم خوردم صابون بود!!!

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر پتروس فداکار رو با دهقان فداکار قاطی می کنه می ره انگشت می کنه تو چشم راننده قطار.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

به غضنفر می گن شما ایمیل دارین؟ می گه نه خیلی ممنون. من تازه غذا خوردم نوشجان!!!

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر کدو تنبل میخره میذاردش کلاس تقویتی .

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر سوار الاغ داشته میرفته. هر کی بهش نگاه میکرده میگفت: چیه خر دو طبقه ندیدی.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر میره استادیوم، جای اینکه فوتبال نگاه کنه مرتب سمت راست و چپ بالای سرش رو با تعجب نگاه می کرده! بهش میگن: چرا فوتبال نگاه نمیکنی؟ میگه: دنبال کلمه زنده میگردم.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر می خواسته خودکشی کنه می ره تو گلدون می گه به من آب ندین.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر عاشق می شه روی در خونشون تابلو می زنه بزودی در این مکان عروسی برگزار می شود.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر رو برق می گیره مامانش می گه ننه جون ولش نکن همین بود که باباتو کشت.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر از تاکسی پیاده می شه درو محکم می بنده می گه پدر سگ خودتی. راننده میگه من که چیزی نگفتم. غضنفر می گه بعدا که می گی.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

به غضنفر میگن این خیابون کجا میره ؟ میگه من 40 ساله تو این خیابون زندگی میکنم تا حالا ندیدم جایی بره.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر سکه میندازه صندوق صدقات سوارش می شه.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر می ره دزدی تفنگو می ذاره پشت گردن یارو می گه تکون بخوری با لگد می زنم توکمرت.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر میره تو صف نونوایی، شاطره میگه: نون تا اینجا بیشتر نمی رسه، بقیه برن. غضنفر میگه: ببخشید میشه جمع تر وایسین نون به ما هم برسه.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

به غضنفر میگن: از مسافرت چی آوردی؟ غضنفر میگه: تشریف.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر به رفیقش می گه من یه تمساح پیدا کردم چیکارش کنم؟ میگه ببرش باغ وحش. فردا رفقیش می گه بردیش؟ غضنفر می گه: آره. تازه امشب هم می خوام ببرمش سینما.

**** اس ام اس خنده دار غضنفر ****

غضنفر خواب میبینه داره بازی میکنه باباش رو میکُشه میره مرحله بعد. از خواب بلند میشه میبینه باباش جلوش نشسته میگه اه سیو نکردم.

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 282 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 14:45

داعش تایید کرد یک عضو انگلیسی اش موسوم به جان جهادی در حمله پهبادها در سوریه به هلاکت رسیده است.

داعش هلاکت ابومحارب المهاجر معروف به جان جهادی را تایید کرد. این شخص از انگلیس به داعش پیوست و در حمله یک پهباد به هلاکت رسید.

وی از آگوست سال 2014 که به داعش پیوست ویدیوهای متعددی از گردن زدن قربانیانش را در سایت یوتیوپ منتشر کرده است.

این تروریست که نام واقعی اش محمد اموازی است مسئول کشتن دیوید هینس و آلن هنینگ دو تبعه انگلیسی محسوب می شود.

گفته می شود جان جهادی در کویت متولد شده و در سال 1993 به انگلیس مهاجرت کرده است.

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 353 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 14:45

ساخت اولین ساختمان عجیب به شکل کفش پاشنه بلند سیندرلا

ساختمان های عجیب و غریب بسیاری در گوشه کنار دنیا ساخته شده است. ساختمانی با شکل و فرم لباس ، وسایل زندگی و آلات موسیقی . در ادامه سریال دیدنی ساختبناهای عجیب دنیا در یکی از شهرهای تایوان ساختمانی شیشه ای به شکل کفش پاشنه بلند زنانه با ایده ی کفش سیندرلا ساخته شد.

مقامات محلی در یکی از شهرهای ساحلی تایوان برای جذب بیشتر زنان کلیسایی شیشه ای به شکل یک کفش پاشنه بلند ساختند.به گزارش Huanqiu.com این کلیسا با ایده ای از کفش سیندرلا طراحی و ساخته شده است.

ساختمان پاشنه بلند ، ساختمان عجیب دنیا ، عکس ساختمان عجیب

ساختمان به شکل کفش پاشنه بلند 

این کلیسای منحصربه فرد 55 فوت ارتفاع و 36 فوت عرض دارد. برای ساخت این کلیسا از 320 قطعه شیشه استفاده شده است.این بنای بلند به شکل کفش سیندلاری بیرون آمده از پا در استان چی یی تایوان ساخته شده است. صحن روباز مجهز به نورافکن یکی از ویژگی های خیره کننده کلیسای شیشه ای است.

ساختمان عجیب ، عکس ساختمان عجیب ، کلیساهای عجیب دنیا

اولین ساختمان عجیب پاشنه بلند در دنیا

قرار است این بنای پاشنه بلند یکی از مراکز مهم گردشگری در تایوان محسوب شود. تایید این ادعا هم همین است که پن تسویی-پینگ مدیر بخش تفریحی و سرگرمی این منطقه گفته است که این کلیسا برای گردهمایی های عادی استفاده نمی شود بلکه مکانی است که مردم می توانند قبل از مراسم عروسی خود برای عکاسی از آن استفاده کنند. او افزوده است: «ما در طرح های خود در نظر داشتیم که از آن یک مکان رمانتیک و روحانی بسازیم

ساختمان عجیب شیشه ای ، کلیساهای عجیب دنیا ، کفش سیندرلا

ساختمان عجیب شیشه ای پاشنه بلند

 داستانی جالب برای ساخت این ساختمان از زبان مردم محلی گفته شده است که طبق باور مردم محلی در در دهه 60 میلادی دختری جوان به علت بیماری هر دو پایش را از دست داد و مراسم ازدواجش به هم خورد . او هرگز نتوانست ازدواج کند به همین دلیل تمام عمرش را در کلیسا سپری کرد . این کلیسا و ساختمان به شکل کفش پاشنه بلند به احترام او ساخته شده است.

ساختمان پاشنه بلند ، کفش سیندرلا ، ساختمانی به شکل کفش سیندرلا

ساختمان پاشنه بلند عجیب به شکل کفش سیندرلا

ساختمان عجیب ، اولین ساختمان عجیب پاشنه بلند دنیا + تصاویر

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 481 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 13:34

آرزوی خاص یک کودک سرطانی مردم جهان را مجذوب کرد

یک بیمارِ 8 ساله مبتلابه سرطان پیشرفته از اهالی «رود آیلند» ظرف کمتر از یک هفته در چین به شهرت رسیده است. دوریان موری پس از 4 سال مبارزه با نوع نادری از سرطان ماهیچه به نام رابدومیوسارکوما به پدرش گفت آخرین و تنهاترین آرزویش این است که در چین مشهور شود... چون آن ها صاحب آن دیوار بلند هستند (منظورش دیوار بزرگ چین است).
روز یکشنبه پیام وی در پست فیس بوکش به اشتراک گذاشته شد و ظرف چند ساعت به چین رسید، یعنی جایی که فیس بوک مسدود است. مردم سراسر کشور چین هم درحالی که تابلوهایی با مضمون هشتک #DStrong در دست داشتند، تصاویری از خود را در فضای مجازی منتشر کردند.

کودک سرطانی ، کودک های سرطانی ، شبکه های اجتماعی

کودک سرطانی با یک آروزی عجیب جهان را مجذوب کرد

تا روز جمعه صبح خبر این کودک در رأس پر بازدیدترین های Weibo قرار داشت. به علاوه داستان دوریان به خارج از چین هم رسیده است و عکس های مردمی از فرانسه، ژاپن، سوییس و ایتالیا برای وی ارسال شده اند. در اکثر تصاویر مردم تابلویی در دست دارند که روی آن نوشته «دوریان تو در (اسم کشور) هم معروف هستی».

واکنش های جالب به آروزی یک کودک سرطانی + عکس

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 394 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 13:34

برفک یکی از عفونتهای قارچی شایعی است که در دهان نوزاد و نوک سینه مادر پدیدار می شود. محیط گرم مرطوب و شیرین دهان نوزاد در زمانیکه شیر می خورد محل مناسبی برای رشد برفک است.

بعضی از اوقات عفونت برفکی ممکن است که وارد شیر مادر شود. بین نوک سینه و شیر داخل سینه کانالی وجود دارد که ممکن است عفونی شده و باعث شود تا در هنگام شیردهی احساس درد ایجاد شود. چنانچه متوجه وجود برفک در دهان نوزاد و نوک سینه خود شده اید هرچه سریعتر به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.

برفک سینه مادران شیرده ، علایم برفک سینه ، برفک نوک سینه

برفک نوک پستان معمولاً به دنبال درمان عفونت سینه و سایر عفونت ها با آنتی بیوتیک به وجود می آید. این عفونت پوست نوک پستان را زخم کرده و خارش ایجاد می کند و نوک پستان کمی کم رنگ تر می شود. گاهی اوقات شیرخوار هم مبتلا به برفک دهان است که در این حالت هم مادر و هم شیرخوار باید درمان شوند….


برفک دهان به دلیل فعالیت بیش از حد قارچی به نام "کاندیدا آلبیکانس"( Candida Albicans) اتفاق می افتد. همه ی افراد به صورت طبیعی مقداری از این قارچ را به عنوان موجود همزیست با بدن، در دهان، پوست و دستگاه گوارش خود دارند. شما این مقدار از قارچ طبیعی بدن را نه می بینید و نه احساس خواهید کرد، زیرا این قارچ در مقدار کم خود مشکلی ایجاد نمی کند و شما علامتی از وجود آن نخواهید دید و بدن مقدار آن را مرتب کنترل می کند. اما اگر به دلیلی مثل بیماری ها یا داروها کاندیدا (قارچ) رشد بیش از حد پیدا کند، بیماری برفک دهانی در دهان و یا اگر در ناحیه ی تناسلی خانم ها اتفاق بیفتد، قارچ واژینال ایجاد می شود.

هر چند برفک دهان ممکن است همه ی افراد را درگیر کند، اما بیشتر افرادی که دچار این بیماری می شوند نوزادان و بچه های کوچک ، سالمندان و به خصوص کسانی هستند که سیستم ایمنی بدنی آنها به خوبی کامل نشده است.

 مادرانی که به دنبال برفک دهان نوزادان، دچار قارچ نوک پستان شوند، این علامت ها را تجربه می کنند:

* نوک پستان ها به طور غیر طبیعی قرمز و حساس و پوست آن ظریف و براق خواهد شد.

* پستانها در هنگام شیردادن دردناک هستند و حتی در زمانی که نوزاد، شیر نمی خورد، نیز نوک پستان مادر دردناک است.

ممکن است دردهای عمیقی در پستان ها احساس شود.

برخی مادران آن را به صورت احساس سوزش و تیر کشیدن توصیف می کنند. مدت درمان مادر 14 روز و با محلول یا کرم نیستاتین است که روزی 4 بار بعد از شیر دادن روی نوک و هاله پستان مالیده می شود. مادر باید قبل از شیر دادن پستان خود را شسته و خشک نماید.

درمان شیرخوار نیز 14 روز و فقط با محلول نیستاتین می باشد که روزی 4 بار و هر بار 15 قطره از محلول را باید به آرامی در سطح داخلی دهان شیرخوار یعنی داخل گونه ها، لثه ها و روی زبان مالید.

بهترین زمان بلافاصله بعد از تغذیه است که اثر آن تا نوبت بعدی تغذیه باقی می ماند. درمان مادر و کودک باید تواماً ادامه یابد.

سینه بند خود را روزانه عوض کنید و با آب داغ و صابون بشویید. در صورت استفاده از گول زنک و سرشیشه، استفاده از آنها را متوقف کنید و یا روزانه 20 دقیقه بجوشانید و بطور هفتگی آن ها را عوض کنید.

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 363 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 13:34

ماجرای دختر جوانی که در چنگال 110 مرد شیطان صفت اسیر بود

مگان استفان 14 ساله همراه با مادرش برای مسافرت به یونان رفتند که در انتها او به عنوان برده فروخته شد. مگان تنها هنگامی توانست راز خود را بیان کند که در حال حاضر باردار است و صاحب خانه و زندگی ای برای خود است.

او در باره اتفاقی که برای او افتاد می گوید پدر و مادرش با هم مشکلات جدی داشتند و پدر او دائم الخمر بود. به همین علت آن ها از هم جدا شدند. بعد از مدتی او و مادرش تصمیم می گیرند، برای تنوع و تغییر آب و هوا به یونان مسافرت کنند.

در یونان مادرش به خاطر مشکلاتی که داشت در حال خوش گذرانی بوده و کاری با مگان نداشت و او هرکاری می خواست انجام میداد بدون اینکه از راهنمایی های بزرگتری بهرمند شود.

مگان که در حال خوش گذرانی بود از مادرش می خواهد مدت زمان بیشتری در یونان سپری کنند، مادرش هم موافقت می کند. در یونان با فردی آشنا می شود و به او اعتماد می کند. او در ابتدا از مگان خواست در جایی مشغول به کار شود تا خرج مادر بیمارش را درآورد. مگان هم قبول کرد. پس از مدتی مادر مگان یونان را به مقصد انگلیس ترک می کند اما مگان همراه او نمی رود. پس از چند وقت، یک روزدوست مگان، او را به فردی معرفی می کند که از آن به بعد مگان برای او کار کند، در ابتدا مگان قبول می کند اما بعد از مدتی متوجه می شود او قاچاقچی انسان است.

اودر حالی که بسیار ناتوان بود، دست به دست می چرخد. او از اتفاقات وحشتناکی که برایش افتاده می گوید و این که چطور 110 مرد ظرف 22 ساعت به او تجاوز کردند.

اکنون که او در مورد گذشته حرف می زند می گوید اگر دوباره به آن زمان برگردم کاری می کنم حداقل تمام تلاشم را می کنم تا از آن شرایط فرار کنم اما در آن زمان بسیار تنها بودم و کسی را نداشتم که مرا راهنمایی کند، مادرم هم که مرا ترک کرده بود.

در سن 20 سالگی بالاخره او توانست از آن شرایط بگریزد. اما او دست به خودکشی زد چرا که آن ها اجازه نمی دادند او جایی برود و یا کاری کند. اما بعد از این کارآن ها مجبور می شوند او را به بیمارستان منتقل کنند.

بعد از گذشت سه ماه بستری شدن در بیمارستان، سرانجام او به انگلیس پیش خانواده اش باز می گردد. و در آنجا با همسرش آشنا شده و صاحب زندگی می شود. اما او همچنان با مشکلات جدی روحی دست و پنجه نرم می کند.

روایت هولناک دختر جوان از 22 ساعت تعرض 110 مرد شیطان صفت

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 487 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 12:34

صدف طاهریان یکی از بازیگرانی که با عنوان بازی در سریال های شبکه های جم کشف حجاب کرد و از ایران رفت این روزها در کشور ترکیه خبرساز شده است. عکس های اینستاگرامی صدف طاهریان در کنار بازیگر مرد ترکیه ای شایعاتی را در رابطه با نامزدی این دو در ترکیه منتشر کرده است.

عکس جدید صدف طاهریان ، عکس های تکه اوزگور و صدف طاهریان ، خبر جدید از صدف طاهریان

عکس جدید اینستاگرام صدف طاهریان در کنار بازیگر مرد ترکیه ای 

عکس های اینستاگرامی صدف طاهریان درکنار بازیگر مرد ترکیه ای

صدف طاهریان مدتی است عکس هایی را با "تکه اوزگور" بازیگر مرد ترکیه ای منتشر می کند که همین باعث حاشیه سازی های جدیدی برای او شده است.

تکه اوزگور ، خبر جدید از صدف طاهریان ، صدف طاهریان در ترکیه

"تکه اوزگور" بازیگر مرد ترکیه ای و شایعه نامزدی با صدف طاهریان

"تکه اوزگور" بازیگر ترکیه ای 37 سال سن دار و متولد ترابوزون ترکیه است. این بازیگر ترکیه ای نیز در تازه ترین پست اینستاگرامش عکس دونفره ای از خود و صدف طاهریان منتشر کرده است.

صدف طاهریان و تکه اوزگور ، صدف طاهریان در ترکیه ، عکس صدف طاهریان کشف حجاب

عکس جدید اینستاگرامی صدف طاهریان و تکه اوزگور  بازیگر مرد ترکیه ای

 همین موارد باعث شده تا شایعه نامزدی صدف طاهریان با این بازیگر 37 ساله جدی تر شود. 

صدف طاهریان ، ازدواج صدف طاهریان با بازیگر ترکیه ای جم تی وی

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 789 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 12:34

داشتن یک رابطه شاد و خوب کار سختی نیست! اگر می خواهید در رابطه زناشویی تان خوشبخت باشید، می توانید با ایجاد چند رفتار جدید و تغییرات کوچک در رابطه، شادی و خوشبختی را وارد زندگی تان کنید و آن را برای همیشه نگه داریددر زندگی مشترک، محبت بین زوجین با روشهایی گوناگون قابل نو شدن و تجدید بوده و یکی از قدیمی ترین زبان ها برای بیان عشق ،هدیه دادن است.

هدیه دادن در زندگی مشترک ، هدیه دادن به همسر ، تاثیر هدیه دادن به همسر

دکتر پروانه صفایی روان شناس در خصوص اثر مثبت هدیه دادن به همسر گفت: هدیه دادن و هدیه گرفتن می تواند سوءتفاهم را از بین ببرد و دعواهای زناشویی را خاتمه بخشد. 

وی با بیان این که هدیه دادن بدون مناسبت عمل با ارزشی است، افزود: در برخی موارد زوج ها با هدیه دادن آن هم بی دلیل به یکدیگر، می توانند طرف مقابلشان را غافلگیر کنند و تأثیر بسیار خوبی بر روح و روان وی برجای بگذارند. 

این روان شناس و عضو بسیج جامعه پزشکی با بیان این که خوشحال شدن با دریافت هدیه در زنان بیشتر از مردان دیده می شود، تصریح کرد: با توجه به این که مردان بیشتر نقش حمایت کنندگی را در زندگی زناشویی ایفا می کنند، بیشتر از زنان هم برای دادن هدیه علاقه نشان می دهند. 

وی با تأکید بر این که ارزش هدیه بیشتر معنوی است تا مادی و جنسیت آن نباید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در صورتی که یک هدیه ناقابل همراه با عشق و محبت در بین زوجین رد و بدل شود، ارزش دوچندانی پیدا می کند و ابراز رضایت را خصوصاً در خانم ها به وجودمی آورد. 

تاثیر هدیه دادن به همسر در زندگی مشترک

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 1231 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 12:34


فال ، فال روزانه

برای آگاه شدن از وقایع مهم پیش روی خود در روز چهارشنبه 30 دی ماه 1394 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.

تاریخ انتشار : 30 دی 1394

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 30 دی 1394 ، فال روزانه ، فال چهارشنبه 30 دی 94

- فال روزانه در روز 30 دی 1394 برای متولدین فروردین ماه

 شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری‌هایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 30 دی 1394 ، فال چهارشنبه 30 دی 94 ، فال روزانه چهارشنبه 94/10/30

- فال روزانه در روز 30 دی 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما پوسته در حال آوردن چیزهای جدید به زندگی خود هستید! امروز با وجود ماه برج میزان پیشرو در ششمین خانه تان - یعنی خانه فعالیت‌های روزانه- این عمل را بیشتر روی تغییر دادن عادت‌های قدیمی اجرا می‌کنید. به جای اینکه کارتان را به همان روش دیروز یا حتی پریروز انجام دهید، سعی کنید با روشی کاملاً متفاوت کارهایتان را انجام دهید. اما با دقت عمل کنید، برای اینکه شما امروز روز پر مشغله‌ای دارید و ممکن است آشفتگی‌ها و نگرانی‌هایتان را نیز بیشتر کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 30 دی 1394 ، فال روزانه چهارشنبه 94/10/30 ، فال ماه تولد

- فال روزانه در روز 30 دی 1394 برای متولدین خرداد ماه

امروز که ارتباط خورشید و بهرام در دومین خانه شما یعنی خانه اعتماد به نفس رخ داده است و نقاط ضعفتان را برایتان روشن کرده است، شما بی‌جهت به خودتان سخت می‌گیرید. انرژی خود را ذخیره کنید که بتوانید کارهایتان را تمام کنید، در این صورت از نظر کاری احساس خوبی پیدا خواهید کرد. اگر ذهن شما با فکر کردن به اشتباهات گذشته منحرف شده است، توجه خود را روی زمان حال و کارهایی که الان می‌توانید انجام دهید متمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 30 دی 1394 ، فال ماه تولد ، omen daily

- فال روزانه در روز 30 دی 1394 برای متولدین تیر ماه

شما امروز حس می‌کنید که در لبه یک پرتگاه ایستاده اید، جایی که به اندازه جهانی ناشناخته و بزرگ وسعت دارد. شما آماده‌اید که درون پرتگاه بپرید، پرواز کرده و یا با چتر نجات پایین بروید؛ اما امروز صدایی از درونتان فریاد می‌زند: نه!!! همین الان به صدایی که از درون خودتان برمی‌آید توجه کنید. این صدا بهتان می‌گوید که دوباره لیست برنامه‌هایتان را چک کنید؛ قبل از اینکه آینده خود را تباه کنید به پشت سر خود و زمان گذشته نگاهی بیندازید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 30 دی 1394 ، omen daily ، فال

- فال روزانه در روز 30 دی 1394 برای متولدین مرداد ماه

شما فکر می‌کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می‌کنند به شما توجه می‌کنند. به کارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده‌اید که باعث شده دیگران پیامهایی نامفهومی را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیتهای شما را سوءتعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 30 دی 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 دی 1394 برای متولدین شهریور ماه

هم اکنون مسئولیت پذیر بودن وظیفه خیلی سنگینی است؛ شما اگر یک بار تصمیمی‌ بگیرید دیگر نمی‌توانید به این راحتی تصمیم خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید به شهر دیگری نقل مکان کنید، شغلتان را عوض کنید و یا مدرسه و یا دانشگاه خود را عوض کنید، قبل از اینکه هر تصمیمی برای آینده خود بگیرید، تمام دلایل مخالف و موافق را خوب بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 30 دی 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 دی 1394 برای متولدین مهر ماه

فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید فکر می‌کنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روش‌های شخصیتان را امتحان کنید تا محرک‌هایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به هدف خود خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 30 دی 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 دی 1394 برای متولدین آبان ماه

حالا که ماه در پنجمین خانه تان یعنی خانه «ابراز کردن و مطرح کردن» خودش را با اورانوس با استعداد هماهنگ می‌کند، مسیر پیشرفت و خلاقیت و پویایی برای شما باز و مهیا است. اما شاید نتوانید به راحتی دیگران را متقاعد کنید که به حرف‌های شما گوش بدهند، برای اینکه آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند. اگر فکر می‌کنید که آنها شما را درک خواهند کرد و بهتان کمک می‌کنند پس زیاد روی نظرات خودتان پافشاری نکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 30 دی 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 دی 1394 برای متولدین آذر ماه

باوجود اینکه شما امروز در نظر دیگران فردی خونسرد و آرام به نظر می‌آیید، رویاها و خیالات شما هرلحظه شدیدتر می‌شوند. شما انقدر به زندگی معنوی خود خو گرفته اید که حتی از تعاملات اجتماعی با افراد دیگر نیز کناره گیری می‌کنید و دلیلتان هم این است که فکر می‌کنید نسبت به آن چه واقعاً حس می‌کنید ساکت تر و آرام تر هستید. ولی فراموش نکنید که شما می‌توانید در حالی که از دنیای غنی و پربار رویاهای شخصی خود لذت می‌برید، به راحتی با افراد دیگر هم ارتباط برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 30 دی 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 دی 1394 برای متولدین دی ماه

اگر برنامه‌ریزی‌های شما بیش از اندازه ثابت و غیر قابل تغییر باشند، ممکن است به مشکل بر بخورید. یک اهمال کاری در طول روز می‌تواند باعث به هم خوردن نقشه‌های شما بشود. زیاد شدن مسئولیتهایتان نه تنها بهتان اجازه نمی‌دهد از روزتان لذت ببرید، بلکه باعث می‌شود شما هر موقع که لازم شد تغییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های خود بدهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 30 دی 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 دی 1394 برای متولدین بهمن ماه

امروز در هفتمین خانه‌تان یعنی خانه "دیگران" کسوف اتفاق می‌افتد و اگر دوستی‌های شما همچنان در کانون بحرانی قرار دارد، شما نمی‌توانید در مورد حوادث بیرونی به راحتی آنچه درذهنتان دارید را بر زبان آورید. امروز دوستانی که بهتان نزدیک هستند مثل آینه عمل می‌کنند و تشویق‌تان می‌کنند که چیزهایی که شما باور دارید و چیزهایی که واقعا وجود دارند را از هم تمیز دهید. به جای اینکه به عقل و منطق رجوع کنید به حرف دلتان گوش دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 30 دی 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 دی 1394 برای متولدین اسفند ماه

امروز برای شما سخت است که رویاهایتان را پیش خود نگه دارید، برای اینکه به همان اندازه که شما دوست دارید افکارتان را با دوستانتان در میان بگذارید آنها هم علاقه مندند که بفهمند در ذهن شما چه می‌گذرد. بخشی از حرفهای شما دیگران را شوکه خواهد کرد، اما قصد شما غافلگیر کردن دیگران نیست. صحبت‌های شما جادویی هستند و باعث می‌شوند که اطرافیانتان شما را تحسین کنند.

فال روز چهارشنبه 30 دی 1394 5/5 1

این مطلب مفید بود ؟
این مطلب مفید بود ؟پسندیدم1نپسندیدم0
نظر کاربران

نظر خود را بنویسید ...

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 325 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 23:48

عدم استفاده از صفحات دیجیتالی در زندگی های امروزی تقریبا غیر ممکن به نظر میرسد.این دستگاهها با صفحات نمایشگر دیجیتالی آبی رنگ خود مشکلات بسیاری را برای سلامتی ما به وجود آورده اند.

این روزها برای بسیاری ما زندگی خلاصه می شود در صفحا نمایشگر دیجیتالی آبی رنگی که گاهی بدون اینکه متوجه باشیم بدون وقفه ساعت ها به آنها خیره می شویم؛ اما این نمایشگر جذاب با چشمان ما چه می کنند؟ آیا می توان سر دردهای بدون وقفه و اشک چشم را به گردن همین وسایل دیجیتالی دوست داشتنی انداخت؟

نشستن های طولانی مدت نه تنها ما را چاق و تنبل کرده است بلکه خطر ابتلا به انواع بیماری ها از جمله سرطان و سکته های قلبی را افزایش می دهد؛ ولی پیامدهای زندگی وابسته به صفحات دیجیتال و صندلی های راحت به همین جا ختم نمی شود. چشمان ما آسیب پذیرترین عضوی هستند که در خاموشی و به تدریج قدرت خود را در اثر این سبک زندگی از دست می دهند.

تاثیر نمایشگرهای دیجیتالی بر روی چشم ، مضرات نمایشگر دیجیتالی ، آسیب نمایشگر دیجیتالی بر چشم

همین موضوع باعث شده در حال حاضر تعداد افراد مبتلا به «فشار چشم دیجیتال» روز به روز با سرعت شتابنده ای افزایش پیدا کند. خشکی و سوزش چشم ، دید تار، خستگی چشم، سر درد، کمر و گردن درد از شایع ترین علائم این مشکل هستند. شاید پذیرش این موضوع برای ما سخت باشد ولی استفاده روزانه بیشتر دو ساعت از وسایل دیجیتالی زمینه بروز این علائم را فراهم می کند. این امر زمانی تشدید می شود که کاربران فاصله استاندارد با صفحات دیجیتالی را رعایت نکنند و مدت ها از فاصله ای نزدیک به این صفحان چشم بدوزند.

فشار چشمی ناشی از لوازم دیجیتالی که گاهی به عنوان سندرم دید کامپیوتری از آن یاد می شود، به اثبات رسیده است.بسیاری از شرکت های فعال در حوزه تولید لوازم مراقبت از چشم در مورد عوارض مضر نور آبی دستگاه های دیجیتالی نگران هستند؛ زیرا تحقیقات آزمایشگاهی و تحقیقات بر روی حیوانات نشان دادند که قرار گرفتن در معرض میزان زیادی از نور آبی به بافت شبکیه چشم آسیب می رساند.

بنا بر تحقیقات انجام شده، در حال حاضر از هر 10 نفر هشت نفر به صورت هم زمان به دو صفحه دیجیتالی نگاه می کنند. افرادی که اغلب جزء کاربران پر مصرف محسوب می شوند و بیشتر از دو ساعت در طول شبانه روز به وسایل دیجیتال خود نگاه می کنند.تمامی این ها در شرایطی است که اغلب مردم صحبت کردن در خصوص این مشکل را ضروری نمی دانند به ندرت برای حل آن یا گرفتن مشورت به سراغ چشم پزشک می روند؛ ولی اگر قرمزی، سوزش و درد چشم به بخشی از زندگی روزانه شما بدل شده است بهتر است پیش از آنکه دیر شود و گرفتار عواقب جدی تر شوید به فکر راه چاره ای اساسی باشید.

چه باید کرد تا از آسیب چشمی نمایشگر دیجیتالی در امان بود:

1. به هنگام کار با کامپیوتر، فاصله مناسب را رعایت نمایید که تقریباً برابر با فاصله بازو از کامپیوتر است. همچنین از قوز کردن بپرهیزید.

2. زمانی که از گوشی استفاده می کنید، تا آنجا که ممکن است صفحه را از چشم ها دور نگه دارید. هر چه فاصله صفحه از چشم ها بیشتر باشد، کمتر احتمال دارد که فشار چشمی ایجاد شود. همچنین سایز نوشته ها و تصاویر را به اندازه ای بزرگ کنید که راحت قابل دیدن باشد.

3. هر 20 دقیقه، 20 ثانیه استراحت کنید و به فاصله ای دور در حدود 20 فوت دورتر، نگاه کنید. همچنین این کار باعث می شود پلک بزنید تا سطح چشم ها مجدداً مرطوب شود.

4. به چشم پزشک مراجعه کنید. حتی مشکلات کوچک بینایی ممکن است احتمال ابتلا به فشار چشمی دیجیتالی را افزایش دهد. بهتر است به هنگام استفاده از کامپیوتر یا دستگاه های دیجیتالی از عینک مختص این کار استفاده کنید.

5. از چشم پزشک شیشه های عینکی را بخواهید که نور آبی را مسدود می کنند. یکی سری عدسی عینک وجود دارد که باعث می شود کمتر در معرض نور آبی قرار بگیرید.

6. مطمئن شوید که لنزهای عینک شما دارای پوشش آنتی رفکت هستند. حذف انعکاس ها می تواند باعث راحتی در بینایی و کاهش فشار چشمی شود. 

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 404 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 22:44

احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل که امسال یکی از پرحاشیه ترین ماه عسل ها را از شبکه سوم سیما به روی آنتن برد در تازه ترین گفتگوی خود درباره برنامه های کاری اش گفت.

علیخانی در این گفتگو اظهار داشت: ما در سال 86 برنامه ای به نام «ماه عسل» را پایه گذاری کردیم که نامش را هم خودم انتخاب کرده بودم در روزگاری که برنامه های تلویزیون بر محور مصاحبه با ستاره های سینما، ورزشکاران، هنرمندان و سیاستمداران می چرخید ما محکم ایستادیم و گفتیم می خواهیم با افراد عادی به گفتگو بنشینیم و قهرمان و ستاره مان را از بین مردم پیدا کنیم که البته ریسک بسیار بالایی داشت عده ای بر این باورند که شاید من رنجهای زیادی کشیده ام که میهمانانم افراد رنج کشیده ای هستند اما اتفاقا می خواهم بگویم من آدم درد و رنج کشیده ای نیستم اما تماشگر درد و رنج مردم بوده ام و با آنها زندگی کرده ام همیشه یک سوال جدی فلسفی در ذهنم وجود دارد و آن این است که آیا بزرگترین رنجی که قرار بود دنیا به من تحمیل کند تا الان در زندگی من اتفاق افتاده ؟
یا قرار است اتفاق بیفتد؟ سوالی است که حال من را دگرگون می کند در رابطه با این موضوع باید بگویم من تا زمان کنکور دانشگاهم در پایین شهر زندگی می کردم هنوز هم هنگام تاسوعا به همان محله قدیمی مان می روم چیزهایی می شنوم که باورش سخت است اتفاقاتی که شاید برای افراد دیگر شبیه یک جک باشد اما واقعیت این است که این حوادث رخ می دهد.

وی افزود: در همین راستا 20 قصه و داستان مختلف می شنوم برای مثال یکی با گاز گرفتن توسط دندان یک فرد دیگر را کشته بود ماجراهایی که شاید خیلی ها با آن دست و پنجه نرم نکرده باشند من ارتباطم را با آن فضا قطع نکرده ام البته این را هم باید بگویم که این موضوع کار را سخت تر می کند صادقانه بگویم این حوادث برای دوستان من است که الان دارم درباره آنها حرف می زنم اگر آنها جز بهترین ها نبودند حرف نمی زدم.

احسان علیخانی ، ‌ عکسهای احسان علیخانی ، ‌ماه عسل احسان علیخانی

علیخانی در بخش دیگری از صحبتهایش تصریح کرد: عادل فردوسی پور الان برنامه ای مانند برنامه نود که یک برنامه تخصصی و برای حواشی فوتبال است را اجرا می کند او فوتبال کشور و جهان را آنالیز می کند و می داند در رابطه با چه موضوعی صحبت می کند بهروز افخمی برنامه تخصصی هم چون هفت را که مربوط به مسئله سینما است را به روی آنتن می برد اینها هر کدام سلایق مثبت و منفی را برای مخاطبان خود به همراه دارند اما شما توجه داشته باشید که در آن زمان یک جوان 25 ساله در رابطه با موضوعات اجتماعی صحبت می کند که مباحث بسیار زیادی دارد و سلایق متفاوت و متمایز وحشتناک را ایجاد می کند برای مثال وقتی در رابطه با پدیده اسید پاشی در چنین برنامه ای صحبت شود نظرات مختلفی ارائه می شود که همه آن را باید پذیرفت البته این موضوع هم کار را سخت می کند یک جاهایی اصلا ترسناک می شود طبیعی است که یک جاهایی قاف داشته باشم .

این مجری عنوان کرد: یکی از نقدهایی که همیشه به ما وارد می شود این است که ما یک گروه عجیب و غریب داریم و یک تشکیلات ترسناک به وجود آورده ایم اما باید بگویم که این گونه نیست در گروه ما افرادی همچون خانم نوابی نژاد که یک سابقه 20 ساله مطبوعاتی اجتماعی دارد فعالیت می کند گروه ما به این گونه است.

علیخانی ادامه داد: اصلا من خودم یک جاهایی به دوستانم می گویم باید ببنیم که خروجی ما چیست می توانیم طرح موضوع کنیم؟ آیا طرح موضوع کفایت می کند؟ و آیا لازم است؟ چه واکنشهایی با خود به همراه دارد؟ من اگر یک برنامه ای در رابطه با یک موضوعی همچون کودکان کار و یا اعتیاد می ساختم که به صورت روتین پخش می شد تکلیفم مشخص بود اما وقتی به موضوعات مختلف می پردازی کارت سخت تر می شود برای مثال امسال ما در رابطه با مهاجرت ،اعتیاد و موضوعات کلان و مهم حرف زدیم.

مجری برنامه «ماه عسل» در بخش دیگر از صحبتهایش در رابطه با تعداد کم دوستانش گفت: اینکه من دوستان کمی دارم اصلا به این دلیل نیست که من آدم محتاطی هستم اتفاقا یک جاهایی خیلی بی پروا هستم که اصلا خوب نیست فکر می کنم این موضوع بیشتر ناشی از تنبلی من است در واقع من حوصله ندارم که درگیر چالشی شوم که از خوابم از مسافرتم و یا برنامه های دیگرم باز بمانم یادم است چند سال پیش یک روز در روز تولدم نوشتم خدایا تو مرا از شر دوستانم مصون بدار من خودم از پس دشمنانم بر می آیم چون این اتفاقات گاهی می افتد و همه ما به آن مبتلا هستیم.
این مجری در رابطه با ضربه خوردنش از برخی از دوستانش ادامه داد: امسال از یک جهت بی نظیر بود و می توانم بگویم ماه عسل 94 از یک جهتی برای خودش پدیده بود از این جهت که از بعد رسانه ای، بسیار به آن می پرداختند و همه آدرس ما را می دادند یک عده تبلیغ می کردند یک عده برایمان جک می ساختند یک عده ای توهین و نقد می کردند به طوری که یکی از دوستان مطبوعاتی که یک منتقد جدی است برایمان یادداشت نوشته بودند که من اصلا تلویزیون را نمی بینم به این هم توجه کنید که ماه عسل امسال با مذاکرات هسته ای در وین مقارن شده بود به طوری که یکی از دانشگاه های معتبر کشور که در مقطع فوق لیسانس رشته ارتباطات تحقیقاتی انجام داده بود و به این نتیجه رسیده بود اخباری که در فضای مجازی درباره ماه عسل منتشر می شود 4 برابر بیشتر از اخبار مذاکرات هسته ای در وین بود.

احسان علیخانی ، ‌ماه عسل احسان علیخانی ، مجری ماه عسل

علیخانی در بخش دیگر در رابطه با حاشیه های ماه عسل عنوان کرد: من از حاشیه گریزانم شما هیچ رسانه ای را نمی بینید که من به آنها سفارش کرده باشم که ما را تبلیغ و یا از ما حمایت کنند دوست دارم کارهایمان را خودمان انجام دهیم البته در این میان هر کسی هر چیزی را بگوید پذیرفته است یک جاهایی توهین می شود یک عده به اجرای خود من خرده می گیرند و یا می گویند سوژه را می سوزانی من روی این موضوعات حساسیتی ندارم اما باید بگویم که روی میهمانانم حساسیت ویژه ای دارم.

وی افزود: ما در ذات فرهنگی خود از هر پدیده ای به ستاره تبدیل شود می ترسیم و دوست داریم آن فرد افول کند و یا به زمین بخورد یک جاهایی نقدها درست است من نقد درست را می پذیرم ماه عسل در سال 86 و در اوج دورانی که بیشترین برنامه ها به ستاره های هنری، سیاسی و ورزشی می پرداختند ساخته شد البته باید بگویم که در آن زمان برنامه های خوبی همچون مثلث شیشه ای، کوله پشتی ساخته شد که مخاطبان زیادی را هم به خود جلب کرد اما همراه با ساخت چنین برنامه هایی به یک باره جوی به راه می افتاد که غیر قابل پیش بینی است این را هم باید بگویم که باید منتظر به راه افتادن چنین جوی برای خندوانه رامبد جوان هم باشیم در رابطه با آن جو باید بگویم که می بینیم که به یک مرتبه 40 برنامه دیگر مشابه همان برنامه پر بیننده ساخته می شود به طوری که مخاطب اشباع می شود و به دنبال یک طرح متفاوت در این برهوت است.

وی در ادامه صحبتهایش گفت: امسال در ماه عسل اتفاقات بی نظیری دیدیم همانند آن کاریکاتور اوباما که به ماه عسل آمده بود و یا سال پیش که طرح آمدن اسکولاری به برنامه را کشیده بودم.

این مجری در بخش دیگر از صحبتهایش گفت: من اگر برنامه ای می ساختم که در آن با ستاره ها حرف می زدم شاید من هم مغرور می شدم اما میهمانان من افرادی همچون عقیل و عمو حسن بودند که با دیدن چنین افرادی یک جاهایی از خودت بدت می آید.

علیخانی در بخش دیگری از صحبتهایش در رابطه با اینکه فردی به دروغ و با این ادعا که برادر او است به خواستگاری رفته گفت: یک روزی من و محمد سلوکی در هتلی در کیش بودیم یکی از مسئولان هتل زنگ زد و گفت یک خانم به همراه دخترش پایین منتظر شما هستند من پایین رفتم و آن مادر و دختر به من گفتند شما با آبروی من بازی کرده اید برادر شما به خواستگاری دختر من آمده پولی از ما گرفته و رفته است من در آن شرایط تنها تصویر برادرم که نوه دارد در مقابل چشمانم قرار گرفت که چگونه به خواستگاری یک دختر 20 ساله رفته است من به آنها توضیح دادم که برادرم بسیار بزرگتر از من است اما آنها در پاسخ به من گفتند که برادر تو متولد 1365 است عکسش را در آوردند و به من نشان دادند آن فرد شباهت زیادی به من داشت .

من یادم افتاد که یک سال پیش در جزیره کیش با فرزاد فرزین و محسن یگانه کنسرتی برگزار کرده بودیم که در فرودگاه کیش پسری نزد من آمد موبایلش را به من نشان داد که پر از عکسهای من بود و گفت ما خیلی به هم شباهت داریم من برای جبران محبتهایش که بسیار به من ابراز محبت می کرد 5 بلیط کنسرت به او دادم و در روز کنسرت دیدم که او در ردیف اول به همراه یک خانواده دیگر نشسته بود در آن هنگام که برای خوشامد گویی به روی سن رفته بودم در مقابل ابراز احساسات او تنها گفتم «مخلصیم داداش» آن پسر از این جمله بول گرفته بود و به آن خانواده ای کنار دستش نشسته بود گفته بود ما برادریم این طرف موضوع است یک طرف دیگر از موضوع این است که آن دو خانواده در پاساژی در جزیره کیش قبل از برگزاری این کنسرت با یکدیگر آشنا شده بودند.

آن پسر به آنها گفته بود من برادر احسان علیخانی هستم بعد از آن کنسرت و بعد از گفتن آن جمله خانواده دختر یقین پیدا کرده بودند که من برادر آن پسر هستم، برای احقاق حقوق وقتی که به دادگاه رفتم متوجه شدم که آن پسر به دروغ به آنها گفته من 30 میلیون چک دارم که باید آن را پاس کنم اما خجالت می کشم این پول را از احسان بگیرم آن پسر این پول 30 میلیونی را از پدر دختر اخاذی کرده و رفته بود.

وی خاطر نشان کرد: بعد از چند روز آن پسر بازداشت شد و من دیدم که از ده مورد دیگر به همین ترتیب اخاذی کرده است می خواهم در پایان صحبتهایم به این موضوع اشاره کنم که من مجری مردم هستم و تا مادامی که مجری مردم باشم کار می کنم.

ماجرای اخاذی برادر قلابی علیخانی از زبان احسان علیخانی

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 376 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 22:44

خبرنامه